کد خبر : 79726
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 شهریور 1403 - 22:07

توزیع ۴ میلیارد تومان تجهیزات ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد

توزیع ۴ میلیارد تومان تجهیزات ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری پیشرفت استان در آستانه بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور، مراسم توزیع تجهیزات ورزشی به ارزش ۴ میلیارد تومان، در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. «فرشید کرمی»، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه ‌و ‌بویراحمد در این مراسم از توزیع تجهیزات و ملزومات آموزشی

توزیع ۴ میلیارد تومان تجهیزات ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری پیشرفت استان در آستانه بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور، مراسم توزیع تجهیزات ورزشی به ارزش ۴ میلیارد تومان، در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

«فرشید کرمی»، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه ‌و ‌بویراحمد در این مراسم از توزیع تجهیزات و ملزومات آموزشی و ورزشی در قالب کاروان ورزشی مهر امام رضا(ع) برای مدارس ۱۳ شهرستان و منطقه این استان خبر داد.

وی در این مراسم که در دبستان شهید علی پور یاسوج به صورت وبیناری با وزیر آموزش وپرورش در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: ارسال تجهیزات و ملزومات آموزشی ورزشی به ارزش بیش از ۴ میلیارد تومان در قالب کاروان ورزشی مهر امام رضا(ع) در مدارس کهگیلویه ‌و بویراحمد قبل از بازگشایی مدارس آغاز شد.

توزیع ۴ میلیارد تومان تجهیزات ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد

کرمی از افتتاح ۱۴۸ چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: برای احداث این تعداد از چمن‌ها قریب به ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش ایسنا، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد از آغاز فاز جدید احداث چمن مصنوعی در طرح شهید سلیمانی  از ابتدای مهرماه خبر داد و بیان کرد:۵۰ چمن مصنوعی در فاز دوم طرح شهید سلیمانی از مهر ۱۴۰۳ در مدارس استان نیز اجرایی می‌شود.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.