کد خبر : 5358
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهریور 1399 - 9:03

اعتراف به قتل در زندان / نگین تاجی : در خانه سلاح نگهداری نکنید

اعتراف به قتل در زندان / نگین تاجی : در خانه سلاح نگهداری نکنید

با اهتمام ویژه  دادگستری باشت و تلاش و پیگیری مأمورین تلاشگر آگاهی فرماندهی انتظامی استان، قاتل و همدستانش در زندان به ارتکاب قتل اعتراف کردند.   با اهتمام ویژه  دادگستری باشت و تلاش و پیگیری مأمورین تلاشگر آگاهی فرماندهی انتظامی استان، قاتل و همدستانش در زندان به ارتکاب قتل اعتراف کردند. رییس کل دادگستری استان

با اهتمام ویژه  دادگستری باشت و تلاش و پیگیری مأمورین تلاشگر آگاهی فرماندهی انتظامی استان، قاتل و همدستانش در زندان به ارتکاب قتل اعتراف کردند.

 
با اهتمام ویژه  دادگستری باشت و تلاش و پیگیری مأمورین تلاشگر آگاهی فرماندهی انتظامی استان، قاتل و همدستانش در زندان به ارتکاب قتل اعتراف کردند.
رییس کل دادگستری استان گفت : در تاریخ نوزدهم شهریور  ماه  بین ساعت ۴ تا ۵ صبح شخصی  به‌نام  محسن زارعی زاده  فرزند عبداله  در شهرستان باشت به قتل رسید با تحقیقات انجام شده از بستگان مقتول و بازداشت سه نفر  نهایتاً در تاریخ بیست وششم شهریور  یک نفر به مباشرت در قتل و دو نفر به عنوان معاون در قتل که در بازداشت به سر می بردند به جرایم خود اقرار نمودند.
حسن نگین تاجی در حاشیه اعلام این خبر گفت : وقوع جرائم به ویژه جرائم خشن، دلایل و علت های مختلفی دارد. علل فرهنگی، اجتماعی، روحی و روانی، اقتصادی و  ضعف عقاید مذهبی در وقوع یک جرم موثرند اما به‌طورکلی آستانه تحمل مردم در مناطقی مانند استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ موقعیت سوق الجیشی و جغرافیایی پایین است.
نگین تاجی افزود : این ویژگی و وجود سنت های غلط و در اختیار داشتن سلاح در خانواده ها مسیر وقوع  جرایم خشن و سالب حیات مانند قتل را در استان ما تسهیل می‌کند،لذا لازم است که خانواده‌ها در خصوص فرهنگ استفاده از سلاح دقت بیشتری نمایند و تا می توانند از داشتن سلاح در خانه پرهیز نمایند.
وی در پایان گفت : دستگاه قضایی استان با همکاری و مشارکت اعضای محترم شورای تامین مصمم و قاطع در برخورد با مظاهر ناامنی می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.