کد خبر : 50681
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 - 14:34

کاهش ۳.۴درصدی مراجعه افراد با ادعای نزاع به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد

کاهش ۳.۴درصدی مراجعه افراد با ادعای نزاع به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری پیشرفت استان مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از کاهش ۳.۴ درصدی مراجعه افراد با ادعای نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان در ۱۱ ماهه امسال خبر داد. «کامروز امینی» در جمع خبرنگاران گفت: در ۱۱ ماهه امسال، چهار هزار و ۹۲۳ نفر با ادعای نزاع به ادارات پزشکی قانونی

کاهش ۳.۴درصدی مراجعه افراد با ادعای نزاع به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری پیشرفت استان مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از کاهش ۳.۴ درصدی مراجعه افراد با ادعای نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان در ۱۱ ماهه امسال خبر داد.

«کامروز امینی» در جمع خبرنگاران گفت: در ۱۱ ماهه امسال، چهار هزار و ۹۲۳ نفر با ادعای نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۳.۴ درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: طی این مدت، از مجموع مراجعه کنندگان با ادعای نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان، سه هزار و ۸۵۱ نفر مرد و یکهزار و ۷۲ نفر زن بودند.

به گزارش ایسنا، مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهرستان های بویراحمد با دو هزار و ۷۳۲ مورد، کهگیلویه با یک هزار و۶۳ مورد، گچساران با ۷۲۳ مورد بیشترین مراجعه کننده با ادعای نزاع را داشته‌اند.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.