کد خبر : 44323
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آبان 1401 - 13:41

رقمی عجیب از تعطیلی واحدهای صنفی گچساران!/شناسایی ۱۸۵ واحد صنفی متخلف

رقمی عجیب از تعطیلی واحدهای صنفی گچساران!/شناسایی ۱۸۵ واحد صنفی متخلف

رئیس اتاق اصناف گچساران گفت: از سال های گذشته تا کنون بیش از ۲ هزا واحد صنفی این شهرستان به دلیل مشکلات اقتصادی، پروانه کسب و کار خود را ابطال کرده و یا تعطیل کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرفت استان محمد راهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال ۹ هزار و ۶۰۰ واحد صنفی در این شهرستان مورد بازرسی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: ۱۸۵ واحد صنفی متخلف امسال در راستای نظارت بر عملکرد و فعالیت های واحدهای صنفی عرضه کننده کالا و خدمات در این شهرستان شناسایی شدند.

رئیس اتاق اصناف گچساران تصریح کرد: درج نشدن قیمت، کم فروشی، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، تداخل صنفی و امتناع از عرضه کالا از جمله این تخلف ها بوده است.

راهی تصریح کرد: امسال ۴۵۰ مورد گزارش مردمی از تخلفات اصناف این شهرستان از طریق مراجعه حضوری و ثبت در سامانه ۱۲۴ به این اتاق رسید که تمام آنها در کمترین زمان بررسی شد.

وی گفت: هم اکنون بیش پنج هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در گچساران فعالیت دارند.

رئیس اتاق اصناف گچساران خاطرنشان کرد: طی سال های گذشته تا کنون بیش از ۲ هزا واحد صنفی این شهرستان به دلیل مشکلات اقتصادی، پروانه کسب و کار خود را ابطال کرده و یا تعطیل کرده اند.

راهی با اشاره به اینکه واحد های صنفی این شهرستان نیازمند تسهیلات کم بهره هستند، افزود: بازرسان واحد صنفی این شهرستان روزانه در۲ نوبت صبح و عصر بر نحوه عملکرد اصناف نظارت دارند.

منبع : فارس/۸۲۰۳۳


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.