کد خبر : 170
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1397 - 8:02

وقتی اداره پست کهگیلویه و بویراحمد در ساخت یک کلیپ عاجز است؛روخوانی آقای مدیرکل از شرح وظایف برای کارکنان

وقتی اداره پست کهگیلویه و بویراحمد در ساخت یک کلیپ عاجز است؛روخوانی آقای مدیرکل از شرح وظایف برای کارکنان

نشستی در اداره پست کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامی‌داشت هفته “پست و پست چی” برگزار شد که در نوع خود بی نظیر بود تا جایی که شرح وظایف برای “پست‌چیان” توسط آقای مدیرکل روخوانی شد.

 به مناسبت هفته “پست و پست چی” صبح امروز آئین گرامی‌داشتی با حضور کارکنان شرکت پست، استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، فرماندار بویراحمد و برخی خبرنگاران برگزار شد که در نوع خود از نظر شکل و محتوا بی نظیر بوده است.

در بدو ورود استاندار به محوطه شرکت پست نوع استقبال کارکنان که به دستور آقای مدیرکل انجام شده بود به چشم می‌آمد زیرا صف‌های فشرده و در انتظار استقبال از مقام عالی دولت در استان به صورت دور تا دور محوطه نگاه‌ها را به سمت جلب می‌کرد.

پخش کلیپی ۳ دقیقه‌ای از پروژه سیماک استان کرمان در این نشست از جالب ترین قسمت‌های قصه امروز شرکت پست کهگیلویه و بویراحمد بوده که متولیان امر باید پاسخ دهند که وقتی در ساخت کلیپ عاجز مانده‌اند چگونه می‌توان انتظار برای پویایی و توسعه داشت.

اما تمام ماجرا به این جا ختم نشد و قصه زمانی قشنگ تر شد که آقای مدیرکل به جای استفاده از این فرصت و پرداختن به مسائل و مشکلات و ارائه راهکارهایش برای توسعه وضعیت موجود مجموعه تحت امرش با حضور استاندار به روخوانی اهم وظایف شرکت پست آن هم در حضور کارکنان و نماینده عالی دولت که خود از وظایف این شرکت مطلع بوده زیره به کرمان بردن بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.