کد خبر : 4669
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 - 8:29

سقوط عملکردی نمایندگان استان در مساله هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج

سقوط عملکردی نمایندگان استان در مساله هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج

پایگاه خبری تحلیلی پیشرفت استان؛

بیش از دو سال از سقوط غم انگیز هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج می گذرد. در ابتدای این حادثه سروصدا و آه و فغان بسیاری از گوشه گوشه کشور بلند شد و دو وزیر راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس استیضاح شدند . در جلسه استیضاح غلامرضا تاجگردون و عدل هاشمی پور نطق های تندی علیه ربیعی و آخوندی داشتند . ولی محمد علی وکیلی که در ابتدا قول حمایت از استیضاح داده بود در مجلس به بهانه تمکین به رای جمعی فراکسیون امید از استیضاح حمایت نکرد تا خیلی زود روزنامه ابتکار در پرواز شرکت هواپیمایی آسمان به اشتراک گذاشته شود و و یکی از نزدیکانش مدیرعامل شرکت توسعه، ساخت ‌و بهره برداری آزادراه تهران- شمال شود.
غلام‌محمد زارعی نیز از ابتدا در طرف مقابل مردم ایستاد و در نهایت نیز بیشترین ضربه را از همین عدم همراهی با مصیبت دیدگان خورد و رتبه چهارم وی بیش از هر چیز محصول عملکرد زارعی در سقوط هواپیما بود.
پایان استیضاح آغاز سکوت و عدم پیگیری هاشمی پور و تاجگردون بود و این بی تفاوتی سبب شد در گزارشات اولیه از پرونده سقوط هواپیما خلبان به عنوان مقصر معرفی شود و عاملین اصلی قصور تبرئه شوند . اما از همان ابتدا بهرام‌پارسایی نماینده مردم شیراز در مجلس دهم که بدون شک یکی از موفق ترین‌نمایندگان مجلس دهم می باشد فریاد کشته شدگان این سقوط شد و بارها و بارها در مقابل تلاش برای انحراف پرونده ایستاد و دست به افشاگری زد تا در نهایت در آخرین دقایق مجلس دهم واقعیات پرواز در قالب گزارش کمیسیون اصل نود منتشر شود.
در واقع بهرام‌پارسایی بدون هیچ ادعا و شعاری جور مدعیانی را کشید که در چهارسال گذشته “وامصیبتای زاگرس” شان گوش عالم را کرده است ولی در عمل هیچ خیری برای زاگرس نداشته اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.